Gyakran ismételt kérdések
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet átutalással, bankkártyás előrefoglalással (a végösszeg lefoglalásra kerül a bankkártyáján, a tényleges fizetés levonása szállításkor-számlakiállításkor történik), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál készpénzben. Természetesen irodánkban is lehet készpénzzel fizetni.
Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?
Webáruházunkból nincsen a rendelési mennyiség vagy érték korlátozva, esetleges extra mennyiség vagy érték esetén kérjük érdeklődjön: uzemesiroda@uzemesiroda.hu !
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket utólag a rendelés állapotától függően lehet módosítani. Értelemszerűen a már éppen az aznapi kiszállítás közben lévőket nehéz, de megpróbáljuk.
Mi történik, ha egy termék kifutott, érdemben megváltozott vagy hosszú ideig nincs raktáron?
Amennyiben az Ön által választott termék helyettesíthető egy hasonló paraméterű termékkel, akkor felajánlunk egy helyettesítő terméket.
A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező, természetesen a rendelt termék sztornója is lehetséges.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben az uzemesiroda@uzemesiroda.hu címre. Rendelési azonosítót a könnyebb azonosítás érdekében kérjük feltüntetni, bármelyik megfelel: cég neve, megrendelésszám, vevőszám, cikkszám.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
Utánvét esetén számlát a megrendelt termék(ek)kel együtt a futárral küldjük, illetve egyéb esetben a kiszállítás/áruátvétel után számlázunk, és a rendeléskori megállapodásunk szerint a visszaigazolásunknak megfelelően e-mail-ben vagy postán küldjük el.
Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?
A webáruházunkban megrendelt termékek kiszállítását szerződött speditőr cég (Englmayer Hungária Kft.) végzi. Természetesen előzetes egyeztetés után a csomagok a speditőr raktárában (2051 Biatorbágy,Tormásrét u.10.), vagy irodánkban is átvehetők.
Országos a házhozszállítás?
A webáruházunkból megrendelt termékeket a velünk szerződött speditőr az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre, postahivatalba, vagy MPL-Foxpost-GLS-Sprinter automatába történő kézbesítésére nincs lehetőség.
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Rendelését raktározott termékek esetében (közép-európai raktár) a megrendeléstől számított 3-5 munkanap alatt szállítjuk ki, a megrendelésre gyártott termékek esetében a honlapon találhat szállítási határidőt. Természetesen szóban és írásban is szívesen adunk felvilágosítást az éppen aktuális szállítási határidőkről: +36 23 784 844, vagy uzemesiroda@uzemesiroda.hu.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A Vásárló által megrendelt termék(ek) megadott magyarországi címre történő kiszállításért a Szolgáltató külön szállítási költséget nem számít fel, a webáruházban feltüntetett eladási árak a szállítási költséget tartalmazzák. Külön csomagolási költség sem kerül felszámításra. Abban az esetben, ha a megrendelés a Vásárló kérésére extra sürgősen, vagy egyéb extra kívánság szerint kerül kiszállításra vagy csomagolásra, a Szolgáltató logisztikai vagy technikai okokból egyszeri szállítási vagy csomagolási díjat számíthat fel. A szállítási vagy csomagolási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót.
Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?
A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mail-ben a uzemesiroda@uzemesiroda.hu címre, vagy telefonon a + 36 23 784 844 számon.
Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült vagy hiányos a szállítás?
Amennyiben nem megfelelő / sérült / hiányos terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a uzemesiroda@uzemesiroda.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat, ha meggondoltam magam a vásárlással kapcsolatban?
A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat,
futárszolgálatot, esetleg személyesen) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:
Englmayer Hungária Kft. raktár
2051 Biatorbágy, Tormásrét u.10.
A termék(ek) vételárát visszautaljuk, készpénzes visszafizetésre az irodánkban van lehetőség.
Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?
Az általunk szerződött speditőr két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a speditőr raktárába.